Öğretmenimin Doğum Günü

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Orta okul 2. Sınıfta idim maddi durumumuz çok iyi olduğu için çok iyi giyinen her şeye sahip olan birisiyim. Sömestır tatili yaklaşırken resim öğretmenim beni yanına çağırdı,bu akşam yaş günü partisi veriyorum muhakkak bize geleceksin dedi bende kabul ettim. Akşam saat 20:00 Sıralarında çiçek yaptırdım ve çok güzel bir dolma kalem takımı aldım öğretmenimin evine gittim. Kapıda hiç bir ayakkabı falan yoktu. Hocam erkenmi geldim dedim yooo zamanında geldin içeri gir dedi içerde salonda falan kimse yoktu. Şaşırdım tabiki hoş geldin dedi beni yanaklarımdan öptü. Bu zaten doğal olan bir hareketti,üstümü değiştireyim hemen geliyorum dedi tamam hocam dedim.

10 Dakika sonra salona bir afet gelmişti sanki şeffaf bir gece kıyafeti göğüslerin yarısı dışarda kalca desen kıyafetten dışarı çıkmıştı bir an yutkundum kızardım şaşırdım tabiki. Bana nasılım dedi çok güzel olmuş ve hocam çok güzelsiniz dedim. Bu geçe senden başka kimse gelmeyeçek beraber kutlama yapacağız dedi. Nasıl olur hocam dedim. Ben öyle istedim dedi. Sende üstüne rahat bir şeyler giy dedi benim yanımda bir şey yoktuki böyle iyi dedim çeketimi ve kravatımı çıkardım. Biraz dans ettik dans ederken sürmüş olduğu parfüm zaten benim anamı sikmişti sanki bayılacak gibiydim. Bende boş durmuyor elimle kalçalarını biraz hafiften yani çaktırmadan sıkıyordum. Bana çok rahat hareketler yapacağımı söyledi benim sikim sanki saldırıya hazırlanmış rus askeri gibiydi dans ederken sikimin kalktığını fark etmemesi için çok çaba sarfettim ayıp olmasın diye. Dansı bıraktık masada biraz erimeye başmamış olan dondurma vardı onu hemen aldım hocam erimesin dondurma ye diye hocaya dondurmayı verdim. Hoca sanki sakarlık yaparcasına dondurmayı göğsünün arasına döktü eyvah başka dondurma yok hemen yala diye benim başımın iki tarafından tuttu göğüslerine bastırdı bir iki sefer yaladıktan sonra eh artık manyak değilim ya her şeyi anlamıştım zaten hocaya bir yumuldum ama tam yumuldum dur her şey yavaş yavaş olur dedi ben bu konuda hiç bir şey bilmiyorum dedim. . . .

Ben senin hocan deyilmiyim ben sana öğretirim dedi ilk önce beni yavaş yavaş soymaya başladı bende onun giysilerini çıkartmaya başladım sütyenini çıkarttım kilotunu çıkartırken bir elimle hafif kıllı amcığını tuttum amcığı tutar tutmaz benim belim geldi kendimi daha tutamamıştım benden fışkıran meniyi halının üzerine boşalttım. Niye boşaldın diye söylendi hocam kendimi tutamadım dedim olsun ikincisi daha iyi olur dedi. Beraber bir mütted halının üstünde öpüştükten sonra yatak odasına gittik amcığımı yala dedi ben zaten allahtan arıyorudum. Hayatımda gördüğüm en güzel bir amcık acaba yalanmazmıydı amcığın içini dışını amcukta neresi varsa öğle bir yalıyorumki şapırtı şupurtu içinde yalıyorum. Hocamsa bağırtılarım duyulmasın diye ağzına yastık kapatmıştı. Hocada benim sikimi emiyor daşşaklarımı dahi yutarcasına emiyordu. Beni sırt üstü yatırdı ve sana 69 u öğreteyim dedi ve 69 pozisyonunu aldık ben tekrar amcığını yalıyordum hocamda benim sikimi emiyordu haaa bu arada unuttum 2 sefer daha boşalmıştım bana götüme dilini sok dedi sokmaz olurmuyum amcukla götü bana ver yeter dedim. Hocamın götünü başladım yalamaya yaladıkca hocamın kalçası bir aşağı bir yukarı inip kalkıyordu götü tamamen ıslanmıştı sikimi elimle tuttum götüne yavaş yavaş sürterek deliğe doğru sokuyordum sakın götüme sokma acır amcuğuma sok dedi tabi hocadır ne derse o olurdu tekrar amcuğa doğru hedeflendim çok yavaş koy dedi milim milim sokarken benim kalçamdan tuttuğu gibi kendine çekti amcıktan bir ses çıktıki sanki yağlanmaya yüz tutmuş kapı kilitleri gibi amcığun içinde yarağım bir gidip bir geliyordu hocam bağırtıları ile şehvetten kuduruyordu sok sok sok diye benim her tarafımı sıkarak morartıyordu. Saatlerce şikiştikten sonra ben sanki gökyüzünde başı boş dolaşan balon gibi olmuştum. Gece yarısına kadar 6 kere boşalmıştım. Yıl sonuna kadar 2 akşamda bir sevişiyorduk. Okullar tatil oldu sevgili hocamın tayini çıktı istanbula gitti aradan 10 yıl geçti taksimde hocama rast geldim yanında çocuklar vardı benim yanımdan geçiyordu beni tanımasın diye arkamı döndüm yanımdan geçerken o kokuyu halen daha unutmadığımı anladım. Sağol sevgili hocam bana öğrettiğin sex dersleri için sana minnettarım halen daha amcuk ve göt yalıyorum o yalama zevkini canım cıkana kadar devam ettireceğim. Daha yazacak çok şeylerim var bu daha başlangıç…

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


pendik escort bettting sites bahis güvenilir bahis illegal bahis bahis siteleri canlı bahis bahis siteleri porno izle webmaster forum ankara escort bursa escort çanakkale escort çankırı escort çorum escort darıca escort didim escort edirne escort edremit escort elazığ escort konya escort porno izle pendik escort sakarya escort sakarya escort bursa escort bursa escort sakarya travesti izmir escort edirne escort